מדיניות ביטול עסקה
ביטול עסקה על ידי הלקוח
1. הלקוח רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר למוצר חלופי באותו סכום, או לקבל זיכוי כספי כל זאת במידה וההודעה נמסרה בתוך שעה מרגע השלמת ההזמנה, ולפני שהמוצר נשלח. את הודעת הביטול יש למסור בהודעת דואר אלקטרוני בלבד לדוא"ל order@megabikes.co.il. בנסיבות אלו יהיה המשתמש זכאי להחזרת תשלום במלואו.
2. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
4. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
5. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
6. סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
7. החזר כספי יבוצע לאחר השבת המוצר באמצעות דואר ישראל או עצמאית למחסני החברה, רח' החשמל 1, תל אביב. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו). ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי הלקוח כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר למחסני החברה, רח' החשמל 1, תל אביב.
8. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
9. החלפת הפריט במוצר אחר כרוכה בדמי משלוח נוספים בהתאם לאופן השילוח הנבחר על ידי המשתמש.
ביטול עסקה על ידי מגה ביקס
1. מגה ביקס רשאית לבטל עסקה במקרה וחלה טעות ברורה במחיר המוצר או בתיאורו.
2. האתר / החברה מקיימת בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע ההזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, יודיע על כך האתר לצרכן תוך יום עסקים ויאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.
3. במקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון.
4. במקרה שהמשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או מסר פרטים שגויים
5. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין.
6. בוטלה מכירה כאמור מגה ביקס לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.