משלוחים והחזרות במגה בייקס

משלוח חינם!

אפשרויות קבלת הזמנות במגה בייקס:

איסוף עצמי – ללא עלות

כתובת לאיסוף: רחוב החשמל 2, תל אביב. 
ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף עד 7 ימי עסקים.
יש להמתין להודעת אימייל המאשרת שההזמנה מוכנה.

שעות פעילות:

  • א'-ה': 11:00-18:00

  • ימי חול המועד: 11:00-17:00


משלוח לנקודת איסוף – חינם

המשלוח יגיע לנקודת איסוף הקרובה למקום מגוריכם תוך 2 ימי עסקים. לפני התשלום תתבקשו לבחור את נקודת האיסוף המועדפת עליכם.


משלוח עד הבית – חינם

משלוח באמצעות שליח עד הבית תוך 4 ימי עסקים*. לאחר שליחת ההזמנה תקבלו מספר מעקב וקישור למעקב אחר החבילה. ליישובים מרוחקים ייתכן עיכוב והמשלוח יבוצע תוך עד 7 ימי עסקים. לרשימת יישובים מרוחקים [לחצו כאן].


משלוח אקספרס – מהיום להיום או מהיום למחר  – חינם

שירות מהיר במיוחד באמצעות שליח פרטי. עלות המשלוח וזמינות השירות באיזור גוש דן בלבד. 


הערות חשובות:

  • הזמנות שיתקבלו אחרי השעה 11:00 יטופלו ביום העסקים הבא.

  • ימי עסקים הם א'-ה', לא כולל שישי-שבת, חגים, ערבי חג ומועדים מיוחדים.

  • במשלוח עד הבית יש להיות זמינים לתיאום מול השליח. אין התחייבות לעמידה בזמנים במידה והלקוח אינו זמין לתיאום.

לקוחות בעלי טלפון כשר: אם אין אפשרות לקבל הודעות SMS, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת הודעות ועדכונים במייל.

החזרות? עלינו!

אנחנו לגמרי מבינים – לפעמים מה שהזמנתם פשוט לא מתאים. לכן, ההחזרות אצלנו הן בחינם, מכל סיבה שהיא, עד 14 ימים מרגע קבלת ההזמנה.

איך מחזירים?

ניתן להחזיר את הפריט באופן עצמאי אל החנות שלנו ברחוב החשמל 2, תל אביב.

לפרטים – פשוט צרו איתנו קשר בוואטסאפ או בטלפון ואנחנו נדאג לכל השאר.

מה לגבי הזיכוי?

ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בדיקה על ידי צוות האתר, נבצע זיכוי מלא לאמצעי התשלום שבו השתמשתם.
אם לא ניתן לזכות את אותו אמצעי – ניצור אתכם קשר.
לאחר ביצוע הזיכוי, תקבלו אימייל עם כל הפרטים.

⚠️ שימו לב: אין לשלוח מוצרים בדואר או בדואר רשום! חבילות שיישלחו כך לא ייאספו ויוחזרו לשולח – על חשבונו.


איך לארוז את הפריט?

  • ציינו בבירור את הפרטים האישיים שלכם ואת מספר ההזמנה – בפתק מודפס או כתוב בכתב יד קריא.

  • ציינו את סיבת ההחזרה: מידה לא מתאימה / פריט פגום / לא תואם לתיאור באתר / אחר.

  • ארזו את הפריט כך שישמר במצב תקין – פריטים שיגיעו פגומים לא יזוכו.

  • החזרות יתקבלו רק באריזה המקורית, וללא שימוש (למעט מדידה, במידת הצורך).

  • אין להדביק מדבקות או כל דבר אחר על המוצר או האריזה – רק על האריזה החיצונית של החבילה.

שימו לב: תהליך ההחזרה והזיכוי עשוי להימשך עד 21 ימי עסקים.

כן, אפשר לבצע החלפת מוצר בקלות ובהתאם למדיניות ההחזרות שלנו, ללא עלות נוספת.

להחלפה, עליכם לבצע הזמנה חדשה למוצר הרצוי באתר כרגיל, ואז ליצור איתנו קשר כדי שנסדיר עבורכם "משלוח כפול" – במעמד זה השליח ימסור לכם את הפריט החדש ויאסוף מכם את הפריט להחזרה בו-זמנית.

שימו לב: עלות המשלוח של הפריט החדש אינה כלולה בהחלפה, ויש לשלם אותה לפי מדיניות המשלוחים הרגילה, כפי שמתבצע בכל הזמנה חדשה.

הזיכוי עבור הפריט שהוחזר יתבצע לאחר שהפריט יגיע אלינו וייבדק על ידי צוות האתר.

ההזמנה כבר בדרך אליכם!

אנחנו אורזים ושולחים את ההזמנות בממוצע כ 48 שעות לאחר ביצוע ההזמנה באתר. ברגע שההזמנה שלכם נארזת ונשלחת, תקבלו מאיתנו מייל עם כל הפרטים על המשלוח.

במייל תמצאו קישור למעקב אחר ההזמנה, וכן הסבר מפורט על המשלוח בהתאם לשיטת השילוח שבחרתם.

אם עדיין לא הצלחתם לאתר את החבילה, אנא צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

אפשר לשנות את הפרטים כל עוד ההזמנה עדיין לא הועברה לחברת השליחויות.

במקרה שההזמנה כבר נמסרה לחברת השליחויות, יהיה קצת יותר מורכב לבצע שינויים, מכיוון שהחבילה כבר בדרכה אליכם. עם זאת, אם ברצונכם לשנות את הפרטים, אנא צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי, ואנחנו נעשה את כל המאמצים כדי לסייע לכם לבצע את השינוי המבוקש.